Carta de compromisos

Garantim la plena satisfacció dels nostres clients

 

A Aigües de Sant Vicenç dels Horts ens hem proposat estar al servei dels nostres clients. Per això hem llançat cinc compromisos que són el resultat de la nostra evolució i de l'aposta contínua per millorar l'atenció i servei al municipi.

A continuació, podràs conèixer cadascun d'aquests compromisos, així com els terminis establerts i indemnitzacions en cas d'incompliment. Data d'entrada en vigor des de l’1 de gener de 2017.

  • Responsabilitat

    Instal·lació del comptador en 24 hores

    El nostre objectiu és prioritzar la instal·lació del comptador, reduint així l'espai de temps que el client està desproveït.

    Ens comprometem a efectuar la instal·lació del comptador abans de 24 hores a partir de la formalització del contracte de subministrament.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 6€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Eficiència

    Avís d'excés de consum

    El nostre objectiu és agilitzar la comunicació amb els nostres clients, ens comprometem a enviar un avís si detectem un excés de consum per sobre de l'habitual.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 6€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Proximitat

    Resposta a les reclamacions

    Aquest compromís s'engloba en les nostres Polítiques d'Orientació al Client, valorant les opinions dels mateixos quan el servei que reben no arriba a les seves expectatives. Donar una resposta a temps és tan important com la qualitat de la mateixa.

    Ens comprometem a donar resposta a les reclamacions en un termini màxim de 10 dies hàbils.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 6€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Precisió

    Exactitud a la factura

    Des d'Aigües de Sant Vicenç dels Horts efectuem un control exhaustiu de les lectures de comptador per evitar que una errada pugui afectar la seva facturació.

    En cas d'error en la factura atribuible a l'empresa, ens comprometem a la seva rectificació.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 6€. Veure clàusules generals i particulars.

  • Agilitat

    Gestions comercials immediates

    El nostre objectiu és prioritzar les gestions de canvi de titular, reduint així l'espai de temps entre la sol·licitud del client i l'execució.

    ens comprometem a l'execució de forma immediata del canvi de titular del subministrament per a habitatges, l'actualització del domicili de correspondència, l'actualització de les dades bancàries i l'emissió de duplicats de factures.

    En cas contrari, rebràs una compensació econòmica de 6€. Veure clàusules generals i particulars.